Recension av Träsket

Rum: Träsket
Ägare: TheBlackArcher
Betyg: 8/10

Klicka här för bild på rummet »

Nu när det går så mycket om Twilight och den nya filmen "New Moon" och samtidigt all de event som pågår på Habbo, så tänkte jag passa på och välja ett speciellt tema. Jag begav mig på jakt efter ett rum som har med Twilight att göra och dessutom sticker ut ur mängden, men fann inga bra resultat. Precis i sista stunden då jag tänkte byta tema, fick jag syn på de här Twiligt-grupperna som skapats till eventet. I dessa Twiligt-grupper lyckades jag till slut hitta ett rum som verkligen är speciell.

Träsket som rummet heter är verkligen ett rum som man kan leva sig in i. All den dimmiga effekten rummet har gör det mycket läskigare. Tänk dig själv att du befinna dig i ett sådant här träsk. Det är mörkt, dimmigt och skogen är väldig tät. Man hör vattenfallet lite längre bort.

Lite tråkigare är det dock när det inte finns några "vatten"-effekter vid golvet som ska föreställa just vatten. Men det är helt okej, för tack vare dimmans effekt så ser det nästan ut som riktig vatten. Dessutom är det en liten del av berget bredvid vattenfallet som sticker ut mot vattnet och toma intet som gör att man ser att det är en liten fyrkantig sak som är superlätt att flytta runt.

Sammanfattning:
Ska man sammanfatta det hela, så är det ett väldigt bra byggt rum. Man får den här "scary"-känslan i rummet. Nu har inte jag heller sett Twilight-filmen, men som oerfaren får jag ändå den här känslan av att detta kan ha varit en scen ur Twilight-filmen där det helt plötsligt kan dyka upp vampyrer. Bron var ju dessutom snyggt uppbygd. Inget man kan förneka.

Skrevs av Kim onsdag, 25 november 2009

Senaste recensionerna

Cubie Rum (Habbo.fr) (logolem3)Av: -Star-Girl-